Faceci z brzuszkiem vol. 6

tumblr_nmknap8ZwU1qlbgyxo1_1280tumblr_nhem2euB2n1qiowxho1_540tumblr_noglh61EpI1s35taso2_1280tumblr_ny4elhepA91umsz7no1_500

Gdyby ktoś nie wierzył, że dziewczyny uwielbiają miśków z brzuszkiem, wystarczy spojrzeć na zdjęcia powyżej. Gusta są oczywiście różne – jedne wolą facetów z jedynie lekko zarysowanym brzuszkiem, inne wolą facetów z dużą oponką lub bojlerkiem, tak, żeby serio miały po czym poklepać lub do czego się przytulić. Zauważyłem, że największym powodzeniem cieszą się miśki, które oprócz opony na brzuchu są lekko wysportowani i mogą się pochwalić umięśnionymi ramionami. Taki silny i postawny, ale jednocześnie słodko upasiony 😀 Kobiety uwielbiają być chwalone za to, że dobrze gotują, a taki ich chłopak, który z miesiąca na miesiąc przybiera w pasie, to żywy dowód na to, że gotują bardzo dobrze ^^ Do tego to świetna wymówka na pytania skąd się ta tłusta opona wzięła 😀

Zapraszam do galerii!

1.  Ponoć teraz jest nawet moda na facetów z brzuszkiem (poza naszym środowiskiem) i nawet wymyślili na to nazwę – dad bod (od daddy’s body).  Mnie osobiście to bawi, traktuję to bardziej jako kolejny chwyt tabloidów na to, żeby mieć o czym pisać i wzbudzać sensację.  Nie zmienia to faktu, że do lata jeszcze sporo czasu, a to świetny moment, żeby już teraz zrobić sobie formę na lato. Mówiąc „formę” mam oczywiście na myśli wyhodowanie sobie tłustego bandziocha na wakacje 😀 Fajnie wylewający się z surferskich szortów brzuchol to jest to! 🙂 Plaża i basen to świetna okazja, żeby pochwalić się efektami całorocznego obżarstwa, a reakcja zaskoczonych znajomych, to jest to, na co czekamy 🙂

3b2a9c02-04bf-4cf3-b6e6-791b9666e948

2. Bardzo sympatyczny brzusio. Jeszcze kilka kg i oponka zasłoni już guzik od spodni 😛 Robi się fajny i tłuściutki, a w koszulce musi nieźle odstawać! Ma naprawdę dobre predyspozycje do tycia 🙂

9e51ffd8-ce99-4615-a1fe-4abf54420bae

3. Tutaj jeden brzusio z tych mniejszych, ale to mogą być tylko pozory. Dajcie mu codzienną dostawę pizzy i lodów, a zrobi się tu w mgnieniu oka niezła słoninka, tłuste boczki i odstający bojlerek trzęsący się z każdym krokiem. Oj, będzie mu mega to pasować 🙂

lrg_204245_1444892599

4. Wow, ta opona będzie się niedługo nieźle wylewać…! Obawiam się, że to nieuniknione i to sadło jeszcze urośnie… I bardzo dobrze!

tumblr_nzsz3eAWzQ1v2zfcio1_1280

5. Typowy misiek do przytulania. Po tym, że brzuchol bardziej odstaje, niż się wylewa, stawiam, że wyhodowany od piwka 🙂 Widać od razu, że facet w dobrej formie, pewnie też na siłkę co jakiś czas zagląda 😛

tumblr_nw49jttVR51rm02u3o1_540

6. Tutaj coś dla wielbicielek facetów w przyciasnych koszulach, gdzie guziki aż się rozchodzą na brzuchu. No i oczywiście dla wielbicielek facetów z zarostem!

tumblr_ni032s7bNf1rn8yg4o3_1280

7. Tego to żona musi serio nieźle karmić. Brzusio sobie fajny wyhodował, apetyt musi mieć ogromny. Koszulka na tym brzuszku jest opięta już do granic możliwości. Naprawdę mu ten brzuszek pasuje i wygląda na to, że świetnie się z nim czuje. Jestem ciekawy jak często znajomi dźgają tą oponkę 🙂

tumblr_nzh61oCm8k1ulkupko2_400

8. Na koniec mały bonus! 🙂 Fajnie sobie brzuszek wyhodował, według mnie całkiem niezły tłuścioszek 😛

tumblr_ny0hx1dg321rn8yg4o1_400

 

Piszcie w komentarzach, który Wam się najbardziej podoba. Piszcie też która z Was już ma takiego misia, lub właśnie dokarmia swojego chłopaka, żeby przybrał trochę kg! Piszcie, który z Was już wyhodował sobie taki bojlerek i czy planujecie przybrać jeszcze 🙂 Jak zawsze jestem ciekawy Waszych komentarzy!

64 myśli na temat “Faceci z brzuszkiem vol. 6”

  1. bardzo fajnie się patrzy na tych panów. Czuję takie lekkie ukłucie zazdrości, bo u mnie waga po świętach poszła ostro w dół. Smutno mi 🙁

    1. Dzięki za słowa otuchy. Ale to takie deprymujące, że ważyłam już 70 kg a tu taki regres do 60 kg. Muszę wam się przyznać, że czuję się źle psychicznie, jakbym została pozbawiona części siebie, taka ogołocona, żeby nie powiedzieć, wybaczcie mi brutalność emfazy : psychofizycznie wypatroszona .
      Tycie wydawało się takie przyjemne i proste, byłam przekonana, że z łatwością przytyję do 90 – 100kg, wtedy czułabym się przepysznie i arcykobieco 🙂

    2. Patrząc na to z punktu widzenia, że najprzyjemniejsze jest samo tycie i obserwowanie tych wszystkich zmian – to najlepsze przed Tobą! 😀

    3. Drogi Feederze, Ty to potrafisz pocieszyć kobietę w potrzebie 🙂
      Masz absolutną rację – zawsze należy patrzeć na problem od jego słonecznej strony.

    1. Czy chciałbym wyglądać jak pan z pierwszego filmiku? – Zdecydowanie tak! Ale tylko pod warunkiem, że karmiłaby mnie kobieta!

    1. Tak się dzieje, jak w komentarzu są linki – zabezpieczenie przed spamerami 😉

    1. Dzięki za zainteresowanie! 😀 Jeszcze nie za bardzo mam się czym pochwalić, ale postaram się Was za jakiś czas zaskoczyć 😀

  2. Hej wszystkim
    Ja mogę się pochwalić brzuszkiem jak na 2 zdjęciu ale trochę większym, ponad 130 kilo robi swoje, w tym roku planuje jeszcze bardziej utyc, może nawet do 160+ 🙂
    Feeder, dzięki za galerie, w końcu się doczekałem 😉

  3. Jeśli o mnie chodzi to wszystkich tych panów jeszcze by trzeba było trochę dokarmić, bo jakoś chudością zawiało 😛 Sama jestem z miśkiem, ale dużo większym niż faceci ze zdjęcia i uwielbiam go dokarmiać 😉

  4. Nareszcie! Dziękujemy za galerię męską 🙂
    Nr 4 ma fajne boczki ^^ a nr 7 już widziałam na tumblrze i proporcje ma niesamowite!

  5. Świetna galeria 🙂 fajne jest to zdjęcie z tego „kolażu” na górze (zdjęcie trzecie, od lewej, na dole) – gdzie stoi facet z kobietką, super, bo jak ona go przytula (brzuszek najbardziej <3), a on tak w tym czasie spogląda ze zdziwieniem na brzuch jakby był zdziwiony, co się stało – "A co to takie tu urosło?, Kiedy to się stało? Hahah, takie wrażenie moje, dlatego tak mi się podoba to zdjęcie.
    A w ogóle wszystkie są fajne z tych zdjęć.
    Sam tyję od ostatniego roku, muszę się pochwalić, rok i 16 kg w górę!
    Tak, potwierdzam zdanie Feedera, zdziwienie znajomi to jest to! Ostatnio spotkałem się ze znajomą, pierwszy raz od ostatniego roku, a ona jak mnie zobaczyła to uśmiechnęła się i powiedziała: "Ojej! Co się stało, Kacper? Super wyglądasz! W końcu jak facet z tym brzuszkiem, a nie jak chłopiec!" Także aż się zaczerwieniłem, aż mi lepiej, cieszę się, że wysiłek nie na marne, że było warto ;-). A o brzuszki trzeba dbać, dobrze karmić, od pół roku mam Dziewczynę, które dba o mnie i o niego, a ja o nią, jej brzuszek i inne kształty <3. Omnomnom :-). Już nie mogę się doczekać, aż latem ona wyjdzie w stroju kąpielowym, ja w spodenkach (koniecznie za ciasnych) na basenie, czy na plaży i będziemy eksponować nasze kształty 🙂 – to co uhodowało się przez zimę :-), także warto jeszcze o siebie przed sezonem zadbać, wziąć się za siebie! A Panowie koniecznie muszą mieć brzuch i być utyci, szczególnie jeśli mają Dziewczynę/Żonę, żeby wszyscy widzieli, że są zadbani :-), a my też o Nie dbajmy, dokarmiajmy :-). Mnie podczas tycia niezwykle kręci to, jak spodnie sukcesywnie robią się za ciasne, i wszystkie ciuchy trzeba kupować coraz większe 🙂 Moim marzeniem sylwetki jest nr 5. Będę do tego dążył :-). Panowie, bierzcie się za siebie, i dbajcie o swoje drugie Połówki 🙂
    Pozdrawiam 😉

  6. Hej!!!
    Mam prośbę. Czy mógł byś wrzucić coś o BBW albo o SSBBW. Sama ważę ok. 180 kg. I chciałam sprawdzić co o tym sądzisz 😉

  7. Hej hej hej piękna galeria ale jakos hmm… Jakos tak troszke jeszcze za chudo… Moj maz jest dosyc sporym miskiem ma juz spory problem z zawiazaniem butow na siedzaco heheh bawi mnie to. No i jego oponka nabiera coraz to wiekszych rozmiarow gdy zaproponowalam mu silownie kategorycznie odmowil wiec jest szansa ze jeszcze utyje:-)

    1. O! Mój misiek też ma z tym problem, ale gorsze jest chyba zakładanie skarpetek i obcinanie paznokci u nóg, to ostatnie robię już za niego :p. Uwielbiam patrzeć jak po pracy siada, ogląda filmy i ciągle podjada, wtedy wydaje mi się, że w tym samym momencie koszula robi się ciaśniejsza. mniam.

    2. Z tego co wiem i udało mi się podejrzeć w łazience to jest 98 o ile dobrze widziałam ale nie dam sobie uciąć za to żadnej części ciała mozliwe ze zawyzylam liczbę ale bliżej mu do setki niz dalej

    3. Mój natomiast je w ukryciu przede mna bo myśli ze mu bede bronić czy cos… Głupota. Nigdy nie powiedziałam mu nic na temat jego wagi ani tego co i ile je. Ja tez mojemu juz kilka razy obcinalam paznokcie ale buty sobie sam na bezdechu wiąże xD

    4. To mój na początku się krępował i bał się czy się nie wystraszę, ale teraz jak już wie jak mi się podoba to je na co ma ochotę, nawet pozwala się karmić ;-).

    1. Nie można zmuszać nikogo do niczego. Jeżeli który kolwiek facet bedzie chciał pójść to pójdzie jeżeli nie to nie i tyle w tym temacie 🙂

    1. Hmm, czy zdeklarowana feederka to nie wiem, ale na pewno ffa ze skłonnością do dokarmiania swojego miśka 😛

  8. Mój misio jest super
    Waży 155 kg i ma fajną
    oponkę♥ Często je
    W pizzeriach i restauracjach,
    gdy wraca do domu jeszcze go karmię.
    Ostatnio przybyło mu ponad 20 kg. Jest grubszy od tego z 7. Ja też mam brzuszek. Ważę 130 kg. Jest ok . Mój misiek chce odciągnąć do 200:-D

  9. Dziś tłusty czwartek <3 Najlepszy dzień. Od rana jem i jem :3
    Miło popatrzeć na takie brzusie choć ja już dawno duuużo większy 😉 167 kg 😉
    Kocham ten mój bęben <3

    1. Gratuluję sam ważę 136 kg i czuję się super ale chcę jeszcze trochę przytyć

  10. Po prostu u dobrej gospodyni ciasto w rękach rośnie 🙂 Moja najważniejsza zasada którą się kieruję jest :Chłopa nie wypuszcza się z domu głodnego ani napalonego 🙂

    1. Wcale nie, możesz go w każdej chwili spotkać, pomyśl, że takie miśki są nieśmiałe, ja mojego musiałam zaczepić sama 🙂

  11. O masakra te zdjęcia ale jak lubicie takie brzuszki to powodzenia w hodowaniu jeszcze więszych :)a ja dietke sobie zapisałam na przytycie bo potrzebuje z 5 kg by być idealna także dzięki wypróbuje 😀

  12. Super blog, śledzę od jakiegoś czasu.
    Też kocham krągłości, oby ich było jak najwięcej i najbardziej obnażonych 😉
    Szkoda, ze tak mało publikujesz…

    Inspiracyjnie- kilka fajnych męskich fotek znalazłam, więc dorzucę się do tematu 😉
    http://papilot1.mykmyk.pl/img/660/0/sesja-ciazowa-56942950.jpg
    http://papilot.mykmyk.pl/img/660/0/sesja-ciazowa-20769878.jpg
    http://papilot2.mykmyk.pl/img/660/0/sesja-ciazowa-18185335.jpg
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT0XdrktE4wk8G4svn7bMT9_x1xD-LyzfpYo3fvKNDkBGXDQcmoMQ

  13. Mój misiek też jest niezłym łakomczuchem:D Jesteśmy 2 lata po ślubie, gdy się poznaliśmy ważył 86 kg, a teraz ok 150 😛 Z początku namawiałam go na siłownię, ale teraz coraz bardziej podoba mi się jego duży brzuszek:D

  14. Witam wszystkie feederki i inne damy 😀

    Chciałbym wyglądać jak ten duży facet z nagłówka umięśniony i gruby 😀
    Mam dobre predyspozycje do tego 😀

    Fajnie jakbyś też lubiła jeść to jest dla mnie ważne

    zapraszam na maila
    ss.dominik@wp.pl

  15. Chciałabym więcej tych zdjęć ponieważ dziewczyn jest więcej (9 galerii dziewczyn 6 facetów) a mnie interesują faceci

  16. Gdzie idzie znaleść takie kobiety co kochają dużych. Ja już 40 lat szukam i nic.Chociaż nie. 30 lat szukałem. Od 10 dałem sobie spokój.Przyzwyczaiłem się do samotności. Mam 40 lat, 200cm i 180kg

  17. No a ja wczoraj przekroczyłem 120 kg przy wzroście 1,8 m :-D, co sądzicie o takich parametrach :-P?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *